? ??????????????What It Do (Animated)? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (11 Ratings)??0 Grabs Today. 8105 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Dance Dance (Animated)? ????
? ?????? ???Rating: 4.7 (15 Ratings)??0 Grabs Today. 3969 Total Grabs. ??????Get the Code?? CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Sunday, December 30, 2012

tahun 2012

Assalamualaikum...sesuatu peristiwa pasti akan berlaku yang akan menjadi suatu kenangan malah sejarah tuk akan datang...hehe..betul ka tu? jadi,tahun 2012 juga akan berlalu...hehe..pelik jak bunyinya ni...xpa lah mana2 jak lah...impian tahun 2012 saya belum lagi tercapai jadi impian tu saya akan bawa ke tahun 2013..insyaAllah pasti akan tercapai tahun 2013...sabar dan terus bersabar,kalau hilang sabar syaitan akan dekat..hehe...

Banyak yang berlaku pada tahun 2012 ni pada diri saya, suka,duka, dan macam2 lah..sesuatu peristiwa dan keadaan yang sangat menguji diri saya tapi dengan pentunjukMU saya dapat mengatasinya..memang saya akui amat sukar tapi apa yang paling utama kena tanya diri sendiri 3 soalan ini...
1.Dari mana kita datang?
2.Untuk apa kita hidup?
3.kepada siapa kita akan kembali?


saya sangat bersyukur dengan perlindungan dan pentunjukMU YA ALLAH...sentiasa ingat yang ALLAH sentiasa ada...


wassalam..

0 comments: